Alias
Nickyin svět se obrátí vzhůru nohama a hlavní hrdinka musí přehodnotit své nedávné činy. Althea se vydává do utajení, aby získala více informací o společnosti Delta Securities. Henry a Zhilan narazí na stopu týkající se místa pobytu Xiao.