Princ a garde na ples
Strašlivý král hlubin stáhne prince Ivandoa a Berta na dno svého jezera a po Ivandoovi požaduje, aby dělal na chystaném královském plese garde jeho královské dceři, příšerně nehezké princezně Sylabobě.