Princ a zlodějka
Ivandoe a Bert přiběhnou na pomoc dámě v nesnázích, kterou v lese ohrožuje rozzuřený vlk. Podaří se této mladé, okouzlující dámě ukrást víc než jen Ivandoeovo srdce?