Princ a dortíkový pudl
Ivandoa a Berta zajme a sváže velmi zapálený táborník vyznávající přežití v divočině, kterým není nikdo jiný než růžový pudl. Bert vymyslí způsob, jak utéct. Rozhodne se využít pudlovy psí instinkty.