Princ a Malinová víla
Při útěku před rozzuřeným medvědem spadnou Ivandoe a Bert do podzemní jeskyně, kde je nedobrovolně drží velká trolka vystrojená v hezkých šatech, která si s nimi chce hrát jako s panenkami.