Princ a Žabí princ
Ivandoe a Bert narazí v lese na malého, nešťastného prince. Potřebuje polibek, aby se z něj zase stal krásný žabí skokan, kterým kdysi byl. Jenže Ivandoa ani Berta polibky neberou. Bere je výprava. Takže hurá na ni!