Spencer požádá Andersonovy o pomoc. Joe propaguje Illegal Civilization u velké obuvnické společnosti. Ricky ztratí trpělivost na sousedově večírku. Julie obviní fyzicky vyčerpaného Charlese, že se bojí úspěchu.