Spencer chce zvýšit hodnotu značky SportsX TV a Joe dostane novou nabídku. Na Jaydino naléhání se Spencer setká s Quincym. Ricky se snaží dokázat Kisanovi, že stále umí hrát, a Julie povzbuzuje Charlese, aby byl uvolněnější.