Spencer najme Q, aby mu pomohl uzavřít dohodu. S Reggiem v závěsu Joe jedná o obchodu s několika extrémními skateboardisty, známými jako Illegal Civilization. Charles pořádá recepci před uzavřením smlouvy s agentem.