Spencer podstupuje velké riziko, které by mohlo dohodu zhatit. Charles si upřímně promluví s Rickym a představí mu svou vizi týmu. Joe a Reggie najmou Vernona a Terrella "Sizzle" Suggse, aby přesvědčili Illegal Civilization.