Dům na pláži
Hannah vyrazí s ostatními dívkami na Long Island, kde chtějí společně strávit víkend. Narazí tam však na Elijaha a pozve ho i s partou jeho přátel do domu na pláži. Doufá, že se jí tak podaří okořenit Marniin striktní rozpis víkendových aktivit...