Mrtvá uvnitř
Hannah se snaží zpracovat předčasnou smrt svého vydavatele, avšak nejistý osud její e-knihy ji evidentně stresuje o poznání víc. Jessa navštíví kamarádku, kterou považovala za mrtvou. Marnie je v šoku z videa, které Charlie zveřejnil na internetu.