Já jsem tě viděla
Hannah pocítí krutou realitu, když pozve Elijaha, aby jí pomohl s nedokončenou prací. Jessa shání zaměstnání. Hannah jde společně se Shoshannou a Elijahem podpořit Marnie při vystoupení.