Pravda nebo úkol
Hannah, Shoshanna a Adam vyrážejí na výlet do léčebny, kde mají vyzvednout Jessu. Marnie, která se odstěhovala do vlastního bytu, se cítí odstrčená. Hannah cestou marně hledá inspiraci o čem psát, aby stihla dokončit svou knihu v termínu.