Nezájem o kozy
Berta se nastěhuje jako host do domu a Charlie se pohádá s Alanem, který se chce za každou cenu odstěhovat. Matka mu sice říká, že by měl bratrovi být vděčný za to, co pro něj dělá, ale Alan si stále vede svou.