Santova vesnička prokletých
Alan se seznámí v kurzu vaření s krásnou Sandy. Nastěhuje se do Charlieho domu, kde všichni dík jejímu kulinářskému umění ztloustnou. Když Charlie s Alanem zjistí, že Sandy je psychicky narušená a věří na Santu, rozhodnou se s tím něco udělat.