Odřená kolena a otisk zubů
Alan se přizná Charliemu, že nerandí s různými ženami, ale jen s bývalou manželkou. Všichni ho od obnovení vztahu zrazují, ale Alan si nedá říct a skončí u Judith ve vířivce a nakonec i v posteli. Vzpomínky a nová zkušenost ho však nenechají v klidu.