Ježkovy voči, to je kost
Charlie žije v nedobrovolném celibátu, a navíc zjišťuje, že se do jeho domu nastěhovala Kandi. Alan ji zaměstnává ve své ordinaci, ale jejich spolupráce nemá dlouhého trvání a Kandi se odstěhuje k Judith.