Krásné já: soutěž krásy v duchu 50. let
Miminko Ava, osmiletá Emma a čtyřletá Destiny se předvádějí na soutěži krásy v duchu 50. let, Beautiful Me, v Gatlinburgu v Tennessee. Kdo si odnese cenu nejvyšší?