Soutěž krásy Hollywood Stars
V New Jersey soupeří Mia posedlá celebritami, roztomilá Kelsey a sebevědomá Casey o smlouvu s hollywoodskou agenturou. Maximálně se snaží získat možnost stát se hvězdou.