Soutěž krásy Mardi Gras Madness
Dokážou zkušená soutěžící Amiya, talentovaná Tori a primadona Jasmine překonat problémy v den soutěže a stát se hvězdami Miss Mardi Gras Madness Pageant v Shreveportu v Louisianě?