Soutěž krásy Out of This World
Tříletá Ava je přesvědčena, že na porotu v Georgii zapůsobí svým číslem v duchu mimozemšťanů. Stydlivá sedmiletá Jayla ožije na pódiu a malá Bella se opozdila na vystoupení.