California Tropic Arizona
Probíhá kalifornská soutěž Tropic Pageant, kde vítězka získá smlouvu na modeling. Desetiletá Danielle bravurně zvládá svá čísla a smělá Kayla se postaví ostřílené soutěžící Kailii.