Něžný Ben
Alma mater dědy Maxe ho požádá o zapůjčení Omiptéry pro transport důležitého exponátu do exotické přírodní rezervace. Z exponátu se vyklube vzácná a veliká mladá můra. Ben musí zabránit Timovi Buktu, aby můru ukradl.