Hex faktor
Když si Hex splete exkluzivní kouzelnický klub s přísně tajnou čarodějnickou společností, která ho odmítne, Ben musí přijít na to, jak obejít přísná pravidla klubu a zastavil ho, aniž by upozornil ochranku.