Rychlost zvuku
Tým Tennyson se účastní první jízdy sonického vlaku, nejrychlejšího vlaku na světě. Ale když se ukáže, že strojvedoucím je Lord Decibel, Ben musí změnit plány, pokud má zachránit svou rodinu a pasažéry v ujíždějícím vlaku.