Digitální kvalita
Ben a Gwen nechtějí do knihovny s CD. Když tam Tým Tennyson vstoupí, Lord Decibel je uvězní a požaduje výkupné. Ben a Gwen najdou Kevina, který má svůj vlastní podlý úkol, ale ukáže se, že Lord Decibel už zřejmě našel to, co chtěli.