Animorfóza
Tennysonovi vykopávají fosilie a Ben zatím netuší, že se Vilgax a Doktor Animo spojili, aby ukradli DNA ufonů z Omnitrixu. Vilgax pak svého kumpána podvede. Ben musí spojit síly se zlým doktorem, aby měl šanci porazit velkého padoucha.