Ben v časové smyčce
Ben zabrání Billymu Billionovi aby si za pomoci laseru vytesal tvář do Mount Rushmore. Milionářský floutek si pak umane, že Bena připraví o Omnitrix. Omylem však otevře trhlinu v časoprostoru a oba musí opatrně projít jinou časovou linkou.