Dvojitý Hex
Gwen a Ben pozorují ptáky v Národním Parku Pinnacles a začnou soutěžit o to, kdo uvidí napoprvé více ptáků. Jejich zábavu ale přeruší lesní požár, Tým Tennyson se musí překonat, aby zachránil ptačí populaci. Za požárem totiž stojí Hex!