Na startu
Tennysonovi se vydávají na návštěvu mysu Canaveral, aby na vlastní oči viděli start experimentální vesmírné lodě. Když se ale lodi zmocní Vilgax, musí ho Ben zastavit dříve, než zloun stihne raketoplán vyzbrojit a odpočet bude na nule.