Červenkův den na pláži
Červenka se nemůže dočkat, až pojede s Batmanem, Robinem a Bamem na projížďku k moři. Když se tam nečekaně objeví Joker se svou dodávkou Vtípkem, překazí veškeré Červenkovy plány. Bam mu ale ukáže, že si může den na pláži užít i tak!