Tryskáč na suchu
Poté, co odmítla cvičit se svým novým podmořským režimem, Batwing nemůže zachránit Batmana z pasti potopené lodi Tučňáka. Batwing musí Wing pomoci nacvičit její ponorné schopnosti, než bude moci zachránit situaci.