Pořádně rozjetá zábava
Bibi si přeje, aby mohla žít život bez pravidel jako Šašek, takže se místo toho rozhodne soustředit jen na zábavu. Ale když její činy ohrožují Batgirl, musí Bibi odložit zábavu, aby zastavila Harley a zachránila svého hrdinu.