Improvizujeme
Když všechny Batwheels (kromě Bam) záhadně zmizí, Bam požádá o pomoc ADAMA, původní Batmobil, aby pomohl zachránit své přátele. Po cestě Bam ocení odlišný styl boje se zločinem, když se spojí, aby se utkali s Legií vřavy.