Pojeď s námi
Poté, co Kitty zachrání Bama, když je v úzkých, rozhodne se ji Bam vzít na projížďku s hlídkou v naději, že ji naverbuje jako Batwheels - pokud ji přesvědčí, aby přestala hrát dost dlouho na to, aby se mohla soustředit na jejich misi!