Exkluzivní rozhovor se spolupředsedkyní Gatesovy nadace Melindou Gatesovou o výsledcích její zprávy Goalkeepers 2020. Plus krátký dokument zkoumající fenomén Trumpových volebních vlajek, lodí a bikin.