Spoluzakladatel společnosti Axios Mike Allen vede s výkonným ředitelem Facebooku Markem Zuckerbergem otevřený a rozsáhlý rozhovor o nadcházejících volbách, regulaci dezinformací a mnoha dalších tématech.