V tomto vydání se Axios věnuje rozsudku v trestní kauze Harveyho Weinsteina a přináší rozhovor s manhattanským prokurátorem Cyrusem R. Vancem Jr..Mike Allen hovoří s nedávno odsouzeným politickým poradcem Rogerem Stonem.