Milénium se blíží: Posel
Prior se vrací domů a navštíví ho dvojice přízračných jmenovců, kteří zvěstují příchod posla; po potyčce s Joem se Roy setká s duchem Ethel Rosenbergové. Později se Joe a Louis dají dohromady v Central Parku.