Milénium se blíží: In vitro
Louis opustí hospitalizovaného Priora; Joe a Roy se navzájem svěřují u skleničky. Prior slyší hlasy z nemocničního lůžka a Louis se dožaduje sexu od cizích lidí. Joe se v opilosti přizná své matce.