Perestrojka: Míň než nic
Louis si domluví schůzku s Priorem; Joe navštíví Roye v nemocnici a dostane nevítané otcovské požehnání; Prior zatáhne Belize do soudní budovy na nečekané setkání s úředníkem a později naváže přátelství s Hannah.