Perestrojka: Ani hnout!
Joe je sváděn Louisem a Priora vzrušuje zmatený Angel. Royův zdravotní stav se zhoršuje a Harperovy halucinace přerušuje realita. Prior vypráví Belize o svém božském poslání a Hannah se snaží Harper pomoci.