Sito na prezidenta
Evropský drogový boss Sito Miñanco koupí fotbalový tým, aby vypral své peníze. Sitův sen se však rozplyne poté, co policejní operace "Nécora" ukončí činnost galicijských pašeráků a donutí jej k rezignaci.