V borovém lese je nalezeno zohavené tělo Daniela Corrêy Freitase, bývalého záložníka brazilské reprezentace, bez hlavy a se známkami mučení. Tato kapitola pojednává o hrůzné vraždě, kterou spáchal bohatý podnikatel Edison Brittes.