Maradona a chapadla mafie
První kapitola vypráví o Maradonových pletkách s Camorrou a o jeho přátelství s Giulianem, šéfem mafiánského klanu, který ho uvede do světa luxusních jídel, podnosů s bílým práškem a prostituce.