Cruyff a Quini, únosy a fotbal
Tato epizoda vypráví o prvních čtyřiadvaceti březnových dnech roku 1981, kdy byl Enrique Castro González, známý také jako Quini, nejlepší střelec FC Barcelona, držen v zajetí třemi únosci.