Tygr obětí ETA
Pátý díl vypráví příběh bývalého hráče Realu Sociedad José Antonia Santamaríi, jediného fotbalisty zavražděného teroristy. "El Tigre" byl údajně vůdcem pašeráckého gangu a spolupracoval s protiteroristickými skupinami Guardia Civil.