Mitsubishi Shogun
Τα παιδιά παίρνουν ένα Mitsubishi Shogun, κι αν ο Έλβις λύσει το θέμα της σκουριάς, θα το κάνει εκτός δρόμου, ψηλώνοντάς το και βάζοντας αξεσουάρ.