Ford Escort XR3i
Ο Μάικ έχει μια πληροφορία από μια ασυνήθιστη πηγή, τον ηλεκτρολόγο του, που πουλάει ένα κλασικό Ford Escort XR3i που έχει εδώ και δεκαετίες.